Karate Club Kushikan Dojo

sensei

El Mestre José Duque va iniciar la pràctica de les Arts Marcials l’any 1.971. Iniciant-se en aquella època al Taekwon-Do i Hapkido diversos anys. L’any 1.975 va veure una exhibició de Karate a Vilanova i la Geltrú la qual li va captivar, impartida pel Mestres Hirota i Masayuki Kininaga. Aquest últim es convertiria en el seu Mestre. S’inscriu en el Club Sokuto d’Eduardo Castañeda on feia classes el Mestre Kuninaga. Des de llavors sempre ha seguit la línea Shito-Ryu. Inaugura a Sant Sadurní d’Anoia el seu propi Karate Club Kushikan Dojo l’any 1.996 combinant les seves classes amb la seva vida laboral. L’any 2.004 en el seu afany de millorar , contacta amb l’Associació de Genbukai Espanya a Màlaga, a través del seu President ja mort Francisco Camarena,  al qual li té un profund agraïment pel seu acolliment incondicional juntament amb tot el grup de Genbukai Espanya. I aquí s’introdueix en la línea del Gran Mestre Fumio Demura, el qual es 3er Dan, alumne directe de Karate, Kobudo i Batto-Do i responsable de l’Organització de Genbukai a Catalunya.

El Mestre José Duque és Entrenador, Àrbitre i 4t. Dan per la Federació Espanyola de Karate, Federació Catalana de Karate i representant d’Itosu Kai a Catalunya.

L’any 2.011 obre el Karate Club Kushikan Dojo l’Acadèmia de les Arts Marcials a Vilafranca del Penedès dedicant-se per complet a impartir classes.